شنبه، مهر ۲۴، ۱۳۸۹

...

تا حالا از خودتون پرسيدين چرا هيچ وقت پشت ماشينهاي گرون قيمت (مثلا بنز و BMW) ،  نمي نويسن: (بيمه كردم به نامت يا ابوالفضل)؟

پ.ن: جواب نميخوام. فقط پرسيدم. همينجوري.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

من خودم همچین دین و ایمون درستی ندارما....ولی یه روزی یه دوست خیلی جدی ازم خواست با اعتقادات کسی شوخی نکنم....(هرچند که خودشم همچین سفت و سخت نبود)ولی من جدیش گرفتم...
.
.
.
.

shima گفت...

:)

مرا فرانسوي ببوس گفت...

من با اعتقاد كسي شوخي كردم؟!
فقط از پديده اي كه برام سوال بود پرسيدم. هيچ چيز مورد تمسخر واقع نشده دوست عزيز.

سراب ساز سودا ستیز گفت...

با ناشناسی که فکر کرده این پست نشونه ای از تمسخر عقاید بقیه ست کاری ندارم. با شما هم که توی پ.ن نوشتین جواب نمیخواین هم کاری ندارم!! وقتی جمله ای آخرش به علامت سئوال ختم میشه، یعنی اجازه داری جواب بدی! توکل به خدا در جوامع کم درآمد پررنگ تر هست. این از همون زمان که پیامبران اومدن و اولین طبقه ای که تاثیر گرفتن فقرا بودن خودش رو نشون داد. اگه پول داشته باشی باور داری یا فکر میکنی که خیلی چیزها رو میشه با پول حل کرد. برای همین حتی اگه به خدا هم اعتقاد داشته باشی، ماشینت رو دست اون نمیسپری. چیزی رو میسپری که با پول نشه خرید.
پ.ن: خواهش میکنم. اشکالی نداره (پیرو کامنت شما در وبلاگ من)

ناشناس گفت...

اتفاقامن دیدم...حالا نه دقیقا همین جمله ولی یه چیزی تو همین مایه ها.هم بنز و هم بی ام دابلیو و هم پاجرو.

mahsa گفت...

yeki ke peykan ya pride ya vanet dare be fekre kelase karie mashinesh nist... chon kelas nadare zatan!ama dige benz khodai heyfe!
darzemn oona bimehaye khafan tar daran!!!!

بی تاب گفت...

سلام
کاملا با نظر سراب ساز سوداستیز موافقم.بیشتر اونهایی که به دعوت انبیا پاسخ مثبت دادن قشر محروم و فقرا -و به اصطلاح پولدارها و اشراف جامعه اراذل-بودند.
اغنیا آنچنان به سرمایه ها و امکاناتشان دلخوش و پایبندند که احتیاجی به اظهارات دینی و خداباوری عمیق نمی بینند همانطور که دوست دیگرمون نوشته با بیمه ای که کرده ماشینشو دیگه نیازی به خدا نمی بینه...

گارسیا گفت...

فکر کنم سقف بیمه ش 8 میلیونه!!!
دی:

گارسیا گفت...

فکر کنم سقف بیمه ش 8 میلیونه!!!
دی: